Anunţ
privind
organizarea licitaţiei electronice pentru vânzarea de material lemnos fasonat
provenit din fondul forestier proprietate publică a statului precum şi a altor
proprietari cu care sunt încheiate contracte de administrare.
Organizatorul
licitaţiei: Direcţia Silvică Sibiu cu sediul în Sibiu, str. Calea Dumbrăvii,
nr. 140, jud. Sibiu, tel. 0269242142, fax:0269214970, adresa de e-mail dedicată:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
.
Data şi ora
desfășurării licitației electronice: 21.11.2024 începând cu ora 1000.
Locul
desfășurării licitaţiei: platforma de licitaţie electronică disponibilă
la adresa https://sibiu.fasonatrnp.ro/ .
Tipul licitaţiei:
licitaţie ELECTRONICĂ.
Licitaţia electronică
este organizată şi se va desfășura conform prevederilor Regulamentului de
valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat
prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017 cu modificările și completările
ulterioare.
Data
şi ora organizării preselecției: 14.11.2024 începând cu ora 1000. Ora de încheiere a procesului
verbal de preselecție este 1500.
Data
şi ora-limită până la care poate fi depusă documentaţia pentru preselecţie şi
înscrierea la licitaţie: 13.11.2024 ora 1630.
Documentele solicitate prin
caietul de sarcini, conform Regulamentului aprobat prin HG 715/2017, cu
modificările şi completările ulterioare, se vor trimite doar prin poștă electronică, la adresa:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, în format pdf, semnate cu
semnătura electronică calificată sau sigiliu electronic calificat, pe cererea
de înscriere fiind obligatorie indicarea identității electronice (adresa de
e-mail validă) a operatorului.
Lista loturilor de material
lemnos fasonat care se licitează şi preţul de pornire a licitaţiei
pentru fiecare lot de material
lemnos fasonat sunt afişate la sediul organizatorului, pe site-urile
www.rosilva.ro, www.dssibiu.ro și www.produselepadurii.ro.
Date de contact ocoale silvice:
Informații utile:
I.
Pentru materialul
lemnos fasonat provenit din fondul forestier proprietate publică
a statului:
Volumul total de materiale lemnoase fasonate oferite
la licitație 4739 m3, din care pe sortimente:
-
bușteni gater: 2667 m3
-
lemn pentru plăci: 1384 m3
-
lemn C.R.: 146 m3
-
lemn pentru foc: 542 m3
şi respectiv pe specii şi
grupe de specii:
-
rășinoase: 2480 m3
-
fag: 1115 m3
-
stejar, gorun: 390 m3
-
cires: 12 m3
-
diverse tari: 711 m3
-
diverse moi: 31 m3
Materialul lemnos fasonat
care se oferă spre vânzare provine din fondul forestier proprietate publică a
statului și este certificat (FSC®
FSC – C140876). Prin excepție, materialul lemnos aferent lotului
SB-24-SB-091 nu este certificat.
II. Pentru materialul
lemnos fasonat provenit din fondul forestier a altor proprietari
administrat pe bază de contract:
Volumul total de materiale lemnoase fasonate oferite
la licitație 614 m3, din care pe sortimente:
-
bușteni gater: 440 m3
-
lemn pentru plăci: 24 m3
-
lemn pentru foc: 150 m3
şi respectiv pe specii şi grupe
de specii:
-
rășinoase: 123 m3
-
fag: 111 m3
-
stejar, gorun: 361 m3
-
salcâm: 19 m3
-
diverse tari: 80 m3
Materialul lemnos fasonat oferit spre vânzare
provenit din fondul forestier aparţinând altor proprietari, administrat
pe bază de contract, nu este certificată.
Loturile/piesele rămase
neadjudecate la prezenta licitație se supun negocierii
care se va organiza în data de 22.11.2024 ora
10:00 la sediul Direcției silvice Sibiu.
Negocierea, se face numai cu
operatorii economici care fost admiși să participe la licitaţie şi numai în
limita sumei băneşti rămasă neutilizată din garanţia de contractare depusă
pentru participarea la licitaţie. Operatorii economici interesați să participe
la negociere vor depune o cerere în acest sens. Negocierea se desfășoară cu
participarea comisiei de licitație/negociere și a reprezentanților oficiali ai
ofertanților în aceeași sală.
Caietul de
sarcini se poate descărca de pe site-ul www.rosilva.ro, www.dssibiu.ro sau, la cerere, de la
sediul organizatorului începând cu data de: 08.11.2024.
Alte informaţii privind organizarea şi desfăşurarea licitaţiei electronice:
1. Informaţiile relevante referitoare la
echipamentul electronic folosit, condiţiile tehnice şi modalităţile concrete de
realizare a conectării sunt prezentate în Anexa 3 din Caietul de sarcini
aferent licitației.
2.
Criteriul de atribuire al loturilor ofertate: preţul cel mai ridicat;
3.
Licitaţia electronică se desfăşoară într-o singură rundă de licitare,
conform paşilor descrişi în Caietul de sarcini. Licitaţia electronică se
închide după ultimul lot de material lemnos fasonat, de la ultimul ocol
programat.
4.
Pentru participare la licitație, operatorul economic trebuie să transmită
în format electronic, documentele prevăzute la art. 21 alin. (5) din H.G.
715/2017 cu modificările și completările ulterioare, semnate cu semnătură
electronică calificată sau sigiliu electronic calificat de către reprezentantul
operatorului economic pentru conformitate cu originalul, la adresa:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, până la data de 13.11.2024 ora 1630, împreună
cu o cerere de înscriere întocmită conform modelului prevăzut în caietul de
sarcini aferent licitației, cu indicarea identității sale electronice
(adresa de e-mail validă a operatorului).
Adresa de e-mail validă a operatorului economic este
imperios necesară pentru transmiterea datelor de autentificare (utilizator şi
parolă) în platforma de licitaţie electronică.
5.
Operatorul
economic este admis să participe la licitație dacă contravaloarea garanției
de contractare (în cuantum de 5% din valoarea de pornire la licitaţie a volumul de material lemnos pe care
intenţionează să îl cumpere) și a tarifului de participare în valoare de 200,00 lei au
fost încasate de către Direcția Silvică
Sibiu cu cel puțin 60 de minute
înainte de data și ora stabilită pentru începerea licitației.
Conturi bancare
ale Direcția Silvica Sibiu:
RO70
BRDE 330S V133 6548 3300 BRD Calea Dumbrăvii – Sibiu;
RO65
RZBR 0000 0600 0139 2143 Raiffeisen
Bank Sibiu
RO24 BTRL RONC RT0V 1767 8901 Banca Transilvania Sibiu
6. Neîncheierea contractului de vânzare-cumpărare
a materialului lemnos adjudecat în termenul maxim de 10 zile lucrătoare,
stabilit în caietul de sarcini, din culpa exclusivă a operatorului
economic/grupului de operatori economici adjudecatar, atrage anularea
adjudecării pentru masa lemnoasă respectivă şi pierderea garanţiei de
contractare aferente.
Pentru informaţii şi date suplimentare vă puteţi
adresa organizatorului licitaţiei, persoană de contact: Alin Trif, email:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, număr de telefon: 0269242142
- int. 116.
Pentru unformații și detalii privind preselecția operatorilor
economici persoană de contact: Bucsa Codruta număr de telefon 0269242142 –
int.106.
Pentru a descarca caietul de sarcini, va invitam sa accesati acest link.
Pentru a descarca Oferta masa lemnoasa fasonata, va invitam sa accesati acest link.
Pentru a descarca documentele de preselectie/licitatie, va invitam sa accesati acest link.
Anunţ
privind organizarea licitaţiei electronice
principale pentru vânzarea de masă lemnoasă pe picior provenită din fondul
forestier proprietate publică a statului, pentru anul de producţie 2025
Organizatorul
licitaţiei: Direcţia Silvică Sibiu cu sediul în Sibiu, str. Calea Dumbrăvii,
nr. 140, tel. 0269242142, fax:0269214970, e-mail:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Data şi ora
desfășurării licitației electronice: 05.12.2024 începând
cu ora 1000.
Locul desfășurării
licitaţiei: platforma
de licitaţie electronică a DIRECŢIEI SILVICE SIBIU, disponibilă la adresa https://sibiu.piciorrnp.ro/.
Tipul
licitaţiei: licitaţie ELECTRONICĂ.
Licitaţia electronică
este organizată şi se va desfășura conform prevederilor Regulamentului de
valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat
prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017 cu modificările și completările
ulterioare.
Data şi ora
organizării preselecției: 28.11.2024
începând cu ora 1000.
Data şi ora-limită
până la care poate fi depusă documentaţia pentru preselecţie şi înscrierea la
licitaţie: 27.11.2024
ora 1630. Documentele solicitate prin
caietul de sarcini, conform Regulamentului aprobat prin HG 715/2017, cu
modificările şi completările ulterioare, se vor trimite DOAR prin poștă electronică, la adresa:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, într-un singur fișier format pdf,
semnate cu semnătura electronică calificată sau sigiliu electronic
calificat, pe cererea de înscriere fiind obligatorie indicarea identității
electronice (adresa de e-mail validă) a operatorului.
Documentațiile care nu respectă
condițiile de mai sus nu vor fi admise la preselecție.
Lista
partizilor care se licitează şi preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare
partidă sunt afişate la sediul organizatorului și pe site-urile www.rosilva.ro
și www.dssibiu.ro.
Date de contact ocoale silvice:
Ocol Silvic
|
Localitatea
|
Telefon
|
E-mail
|
Agnita
|
Agnita, Spitalului, nr. 30
|
0269510385
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Arpas
|
Arpaș, Principală, nr. 191
|
0269520030
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Avrig
|
Avrig, Griviței, nr. 2
|
0269523744
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Dumbrăveni
|
Dumbrăveni, Avram Iancu, 27
|
0269865554
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Mediaş
|
Mediaş, Brateiului, nr. 27
|
0269841892
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Miercurea
Sibiului
|
Miercurea Sibiului, P-ța
Corneliu Medrea, nr. 3
|
0269533016
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Sibiu
|
Sibiu, Calea Dumbrăvii, 140
|
0269242449
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Vl. Cibinului-Sălişte
|
Sălişte, Andrei Șaguna, 509
|
0269553303
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Informații utile:
I.
Pentru masa lemnoasă provenită din
fondul forestier proprietate publică a statului:
Volumul total de
masă lemnoasă pe picior oferit la licitație 54.545,91 m3,
din care:
pe natură de produse:
-
produse principale: 49.092,16 m3
- conservare: 3.690,28
m3
-
produse secundare: 1.763,47
m3
pe specii şi grupe
de specii:
-
rășinoase: 20.236,85 m3
-
fag: 19.597,78 m3
-
stejari: 5.720,60 m3
-
diverse tari: 8.900,97 m3
-
diverse moi: 89,66 m3
Masa lemnoasă pe picior care se oferă spre vânzare
provine din fondul forestier proprietate publică a statului certificat FSC®
FSC – C140876.
Caietul de sarcini se poate descărca de pe site-urile www.dssibiu.ro și www.rosilva.ro sau, la cerere, de la
sediul organizatorului începând cu data de 01.11.2024.
Alte informaţii privind
organizarea şi desfăşurarea licitaţiei electronice:
1.
Informațiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit,
condiţiile tehnice şi modalitățile concrete de realizare a conectării:
Ø
conectarea se
realizează introducând https://sibiu.piciorrnp.ro/ în bara de adrese a browser-ului de internet. Se poate accesa direct
link-ul din pagina principală de internet a Direcţiei silvice Sibiu – http://www.dssibiu.ro/licitatie/;
Ø
dispozitive ce pot fi
utilizate: Calculator PC/ Laptop/
Tableta/ Telefon smartphone (cu sistem Android, IOS, etc);
Ø
conexiune la internet
stabilă: Mobilă: minim 3G+(H+), de
preferat 4G sau Fixă: minim 10mbps;
Ø
Dispozitiv cu browser
de internet, cu posibilitate de suport a următoarelor browsere: Chrome , Opera,
Mozilla, Safari, sau Microsoft ®EDGE, ori Internet Explorer versiune 10 sau mai
mult;
Ø
Riscurile neîndeplinirii condiţiilor tehnice minime de
conectare la platforma electronică de licitaţie, conexiunea stabilă la internet cât şi asigurarea
sursei de energie electrică necesară funcţionării dispozitivelor operatorului,
inclusiv cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic după începerea
licitaţie;
Ø
Criteriul
de atribuire: preţul cel mai ridicat;
Ø
Licitaţia electronică
se desfăşoară într-o singură rundă de licitare, conform paşilor descrişi în
caietul de sarcini, în ordinea partizilor/grupajelor de partizi, conform
anunţului de licitaţie şi caietului de sarcini. Licitaţia electronică se
închide după ultima partida de la ultimul ocol programat.
2.
Pentru
participare la licitație, operatorul economic trebuie să transmită în format
electronic, documentele prevăzute la art. 21 alin. (5) din H.G. 715 din 2017
cu modificările ulterioare, semnate cu semnătură electronică calificată sau
sigiliu electronic calificat, la adresa:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, până la data de 27.11.2024 ora 1630,
împreună cu o cerere de înscriere întocmită conform modelului
prevăzut în Formularul nr. 1 din Anexa nr. 7 la prezentul caiet de sarcini,
cu indicarea identității sale electronice (adresa de e-mail validă a
operatorului), care se înregistrează în registrul de corespondență al
organizatorului şi la care trebuie să anexeze documentaţia formată din
documente prevăzute la art. 21 alin. (5) din H.G. 715/2017 cu
modificările ulterioare, în copie certificată sub semnătură, de către reprezentantul
operatorului economic, pentru conformitate cu originalul.
Completarea cererii (Formularul nr. 1) şi a
declarației (Formularul nr. 2) şi semnarea acestora se fac de către
reprezentantul legal al operatorului economic/grupului de operatori economici (persoana
fizică învestită cu atribuţii de administrator sau lichidator ales, numit sau
desemnat într-un alt mod, al cărui nume este înscris în registrul de stat unde
este înregistrată persoana juridică sau împuternicitul acesteia prin înscris
semnat în original de reprezentantul operatorului economic, inclusiv prin semnătură
electronică).
Transmiterea documentelor la adresa
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
și certificarea pentru conformitate cu
originalul a acestora prin semnătura electronică calificată sau sigiliu
electronic calificat se poate face de către reprezentantul operatorului
economic sau de către o altă persoană împuternicită în acest sens, în
conformitate cu dispozițiile art. 1, lit. v) din Regulamentul aprobat prin
HG 715/2017, cu modificările și completările ulterioare.
Adresa de e-mail validă a operatorului
economic este imperios
necesară pentru transmiterea datelor de autentificare (utilizator şi parolă) în
platforma de licitaţie electronică.
Operatorul economic este admis să participe la
licitația electronică dacă contravaloarea garanției de contractare și a tarifului
de participare au fost încasate de organizatorul licitației cu cel puțin 60 de
minute înainte de data și ora stabilite pentru începerea licitației astfel:
Ø
garanţiei
de contractare pentru volumul
de masă lemnoasă pe picior pe care intenţionează să îl cumpere, în cuantum de
5% din valoarea de pornire la licitaţie.
Ø
tariful
de participare la licitaţie
în valoare de 200,00 lei;
Neîndeplinirea
condițiilor amintite mai sus determină excluderea de la licitația electronică a
operatorului economic în cauză și interzicerea participării la licitație a
operatorului economic/grup de operatori economici.
3.
Grupajele de partizi sunt detaliate în Caietul de sarcini aferent
licitaţiei precum şi în lista partizilor oferite la licitaţie.
4.
Neîncheierea
contractului de vânzare-cumpărare a masei lemnoase adjudecate în termenul maxim
de 10 zile lucrătoare, stabilit în caietul de sarcini, din culpa exclusivă a
operatorului economic/grupului de operatori economici adjudecatar, atrage
anularea adjudecării pentru masa lemnoasă respectivă şi pierderea garanţiei de
contractare aferente.
5.
Garanția
de contractare nu se restituie operatorului economic în următoarele
situații:
a) nu a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare
a masei lemnoase, în termenul prevăzut în caietul de sarcini, din culpa
operatorului economic;
b) masa lemnoasă nu a fost plătită și exploatată
conform prevederilor contractuale, din culpa operatorului economic;
c) valoarea garanției de contractare, cu acordul
părților, se folosește pentru participarea la o licitație ulterioară și/sau
pentru plata masei lemnoase.
Pentru informații şi date
suplimentare vă puteţi adresa organizatorului licitației, Compartimentul Fond
Forestier, număr de telefon: 0269232981, fax: 0269241804, email:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Pentru a descarca caietul de sarcini, va invitam sa accesati acest link.
Pentru a descarca Oferta masa lemnoasa pe picior, va invitam sa accesati acest link.
Pentru a descarca documentele de preselectie/licitatie, va invitam sa accesati acest link.
|