privind
organizarea licitaţiei electronice intermediare pentru vânzarea de masă
lemnoasă pe picior provenită din fondul forestier proprietate publică a
statului precum şi a altor proprietari cu care sunt încheiate contracte de
administrare, pentru anul de
producţie 2025
Organizatorul
licitaţiei: Direcţia Silvică Sibiu cu sediul în Sibiu, str. Calea Dumbrăvii,
nr. 140, tel. 0269242142, fax:0269214970, e-mail:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Data şi ora
desfășurării licitației electronice: 13.02.2025,
începând
cu ora 1000.
Locul
desfășurării licitaţiei: platforma de
licitaţie electronică a Direcţiei Silvice Sibiu, disponibilă la adresa https://sibiu.piciorrnp.ro/.
Tipul licitaţiei: licitaţie
ELECTRONICĂ.
Licitaţia
electronică este organizată şi se va desfășura conform prevederilor Regulamentului
de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică,
aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017 cu modificările și completările
ulterioare.
Data
şi ora organizării preselecției: 06.02.2025 începând cu ora 1000.
Data
şi ora încheierii procesului verbal de preselecției: 06.02.2025, ora 1500.
Data
şi ora-limită până la care poate fi depusă documentaţia pentru preselecţie şi
înscrierea la licitaţie: 05.02.2025 ora 1630. Documentele
solicitate prin caietul de sarcini, conform Regulamentului aprobat prin HG
715/2017, cu modificările şi completările ulterioare, se vor trimite DOAR
prin poștă electronică, la adresa:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, într-un
singur fișier format pdf, semnate cu semnătura electronică
calificată sau sigiliu electronic calificat, pe cererea de înscriere fiind
obligatorie indicarea identității electronice (adresa de e-mail validă) a
operatorului.
Documentațiile care nu respectă condițiile
de mai sus nu vor fi admise la preselecție.
Lista
partizilor care se licitează şi preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare
partidă sunt afişate la sediul organizatorului și pe site-urile www.rosilva.ro și www.dssibiu.ro.
Date
de contact ocoale silvice:
Ocol Silvic
|
Localitatea
|
Telefon
|
E-mail
|
Agnita
|
Agnita,
Spitalului, nr. 30
|
0269510385
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Arpaş
|
Arpaș,
Principală, nr. 191
|
0269520030
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Avrig
|
Avrig,
Griviței, nr. 2
|
0269523744
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Dumbrăveni
|
Dumbrăveni, Avram Iancu, 27
|
0269865554
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Mediaş
|
Mediaş,
Brateiului, nr. 27
|
0269841892
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Miercurea Sibiului
|
Miercurea
Sibiului, P-ța Corneliu Medrea, nr. 3
|
0269533016
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Sibiu
|
Sibiu,
Calea Dumbrăvii, 140
|
0269242449
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Vl.
Cibinului-Sălişte
|
Sălişte,
Andrei Șaguna, 509
|
0269553303
|
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|
Informații
utile:
I.
Pentru masa lemnoasă provenită din fondul
forestier proprietate publică a statului:
Volumul total de masă lemnoasă pe
picior oferit la licitație 41.495,51
m3, din care:
pe natură de produse:
- PRINCIPALE:
37.972,37 m3
- CONSERVARE: 3.964,80 m3
- SECUNDARE: 180,26 m3
- ACCIDENTALE
I: 718,14 m3
- ACCIDENTALE II: 130,41 m3
pe specii şi grupe de specii:
- RĂȘINOASE: 4.586,05 m3
- FAG: 23.816,53 m3
- QVERCINEE: 4.595,98 m3
- DIVERSE TARI: 9.729,26 m3
- DIVERSE MOI: 238,16 m3
Masa lemnoasă pe picior care se
oferă spre vânzare provine din fondul forestier proprietate publică a statului
certificat FSC® FSC – C140876.
II.
Pentru masa lemnoasă provenită din fondul forestier proprietate publică a unităților
administrativ-teritoriale administrat pe bază de contract:
Volumul
total de masă lemnoasă pe picior oferit la licitație 5.170,56 m3, din care:
pe natură de produse:
- PRINCIPALE:
1.133,19 m3
- SECUNDARE: 1.522,68 m3
- ACCIDENTALE I: 2.514,69 m3
pe specii şi grupe de specii:
- FAG: 862,07
m3
- QVERCINEE: 354,28 m3
- DIVERSE TARI: 348,42
m3
- DIVERSE MOI: 6,84
m3
- RĂȘINOASE: 3.598,95 m3
III. Pentru masa lemnoasă provenită din
fondul forestier proprietate privată administrată pe bază de contract:
Volumul total de masă lemnoasă pe
picior oferit la licitație 438,13 m3, din care:
pe
natură de produse:
-
SECUNDARE: 438,13 m3
pe specii şi grupe de specii:
-
QVERCINEE: 204,84 m3
-
DIVERSE TARI: 233,29 m3
Masa
lemnoasă pe picior oferită spre vânzare
provenită din fondul forestier aparținând altor proprietari administrat
pe bază de contract nu este certificată.
Partizile
rămase neadjudecate după licitație, NU fac obiectul unei negocieri ulterioare.
Caietul de sarcini se poate descărca de pe site-urile dssibiu.ro și rosilva.ro sau, la cerere, de la sediul
organizatorului începând cu data de: 31.01.2025.
Alte informaţii privind
organizarea şi desfăşurarea licitaţiei electronice:
1.
Informațiile
relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, condiţiile tehnice şi
modalitățile concrete de realizare a conectării:
Ø
conectarea se realizează introducând https://sibiu.piciorrnp.ro/ în bara de adrese a
browser-ului de internet. Se poate accesa direct link-ul din pagina principală
de internet a Direcţiei silvice Sibiu – http://www.dssibiu.ro/licitatie/;
Ø
dispozitive ce pot fi utilizate: Calculator PC/ Laptop/ Tableta/ Telefon smartphone (cu
sistem Android, IOS, etc);
Ø
conexiune la internet stabilă: Mobilă: minim 3G+(H+), de preferat 4G sau Fixă: minim
10mbps;
Ø
Dispozitiv cu browser de internet, cu posibilitate de
suport a următoarelor browsere: Chrome , Opera, Mozilla, Safari, sau Microsoft
®EDGE, ori Internet Explorer versiune 10 sau mai mult;
Ø
Riscurile
neîndeplinirii condiţiilor tehnice minime de conectare la platforma electronică
de licitaţie, conexiunea stabilă la
internet cât şi asigurarea sursei de energie electrică necesară funcţionării
dispozitivelor operatorului, inclusiv cazul fortuit, cad în sarcina
operatorului economic după începerea licitaţie;
Ø
criteriul de atribuire: preţul cel mai
ridicat;
Ø
Licitaţia electronică se desfăşoară într-o singură rundă
de licitare, conform paşilor descrişi în caietul de sarcini, în ordinea
partizilor/grupajelor de partizi, conform anunţului de licitaţie şi caietului
de sarcini. Licitaţia electronică se închide după ultima partida de la ultimul
ocol programat.
Ø
Dacă pentru partida/grupajul de
partizi care face obiectul licitaţiei se face o singură ofertă, acesta/acesta
se adjudecă.
2.
Pentru
participare la licitație, operatorul economic trebuie să transmită în format
electronic, documentele prevăzute la art. 21 alin. (5) din H.G. 715 din 2017
cu modificările ulterioare, semnate cu semnătură electronică calificată sau
sigiliu electronic calificat, la adresa:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
, până la data de 15.01.2025 ora 1630,
împreună cu o cerere de înscriere întocmită conform modelului
prevăzut în Formularul nr. 1 din Anexa nr. 7 la prezentul caiet de sarcini,
cu indicarea identității sale electronice (adresa de e-mail validă a
operatorului), care se înregistrează în registrul de corespondență al
organizatorului şi la care trebuie să anexeze documentaţia formată din
documente prevăzute la art. 21 alin. (5) din H.G. 715/2017 cu
modificările ulterioare, în copie certificată pentru conformitate cu originalul sub
semnătură, de către reprezentantul operatorului economic, pe fiecare pagină.
Completarea cererii (Formularul nr. 1) şi a
declarației (Formularul nr. 2) şi semnarea acestora se fac de către
reprezentantul operatorului economic/grupului de operatori economici (persoana
fizică învestită cu atribuţii de administrator sau lichidator ales, numit sau
desemnat într-un alt mod, al cărui nume este înscris în registrul de stat unde
este înregistrată persoana juridică sau împuternicitul acesteia prin înscris
semnat în original de reprezentantul operatorului economic, inclusiv prin
semnătură electronică).
Transmiterea documentelor la adresa
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
și certificarea pentru conformitate cu originalul a acestora prin semnătura
electronică calificată sau sigiliu electronic calificat se poate face de către reprezentantul
operatorului economic sau de către o altă persoană împuternicită în acest sens,
în conformitate cu dispozițiile art. 1, lit. v) din Regulamentul aprobat
prin HG 715/2017, cu modificările și completările ulterioare.
Adresa de e-mail validă a operatorului economic este imperios necesară pentru transmiterea datelor de
autentificare (utilizator şi parolă) în platforma de licitaţie electronică.
Operatorul economic este admis să participe la
licitația electronică dacă contravaloarea garanției de contractare și a
tarifului de participare au fost încasate de organizatorul licitației cu cel
puțin 60 de minute înainte de data și ora stabilite pentru începerea licitației
astfel:
Ø
garanţiei de
contractare pentru volumul de masă
lemnoasă pe picior pe care intenţionează să îl cumpere, în cuantum de 5% din
valoarea de pornire la licitaţie.
Ø
tariful de
participare la licitaţie în valoare
de 280,00 lei;
Neîndeplinirea
condițiilor amintite mai sus determină excluderea de la licitația electronică a
operatorului economic în cauză și interzicerea participării la licitație a
operatorului economic/grup de operatori economici.
3.
Grupajele
de partizi sunt detaliate în Caietul de sarcini aferent licitaţiei precum şi în
lista partizilor oferite la licitaţie.
4.
Neîncheierea
contractului de vânzare-cumpărare a masei lemnoase adjudecate în termenul maxim
de 10 zile lucrătoare, stabilit în caietul de sarcini, din culpa exclusivă a
operatorului economic/grupului de operatori economici adjudecatar, atrage
anularea adjudecării pentru masa lemnoasă respectivă şi pierderea garanției de
contractare aferente.
5.
Garanția de
contractare nu se restituie operatorului economic în următoarele
situații:
a) nu a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare
a masei lemnoase, în termenul prevăzut în caietul de sarcini, din culpa
operatorului economic;
b) masa lemnoasă nu a fost plătită și exploatată
conform prevederilor contractuale, din culpa operatorului economic;
c) valoarea garanției de contractare, cu acordul
părților, se folosește pentru participarea la o licitație ulterioară și/sau
pentru plata masei lemnoase.
Pentru
informații şi date suplimentare vă puteţi adresa organizatorului licitației, Compartimentul
Fond Forestier, număr de telefon: 0269232981, fax: 0269241804, email:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.